1. märts 2011

Flöödikonkursil

Mina käisin 1. märtsil Flöödi konkursil. Startisime muusikakooli eest kell 11.00. Kohale jõudsime umbes kell 12.15. Flöödid hakkasid mängima umbes kell 17.00. Enne flööte olid kõik teised pillid. Närv oli küll sees!!! Ei teadnud ju, kuidas läheb. Lood olid suhteliselt rasked ja kiired. Siis öeldigi minu nimi. Hirm oli küll, aga kui lavale läksin, ununes see kõik sootuks. Esimene lugu- pastoraal- oli algu aeglane ja keskel väga kiire ja raskete murdumistega. Selles loos mul midagi sassi ei läinud ja kõik murdus ka väga hästi. Teine lugu- Gavott- oli lõbus ja tantsuline lugu. Sellel lool oli jällegi dünaamika väga erinev. Vahel oli väga valjult ja peale seda kohe väga vaikselt. Ka sellel lool on keskel kiirem osa. Seal läks mul küll veidi sassi!!!.
Peale flööte otsustasid kohtunikud, kes edasi saavad. Ma imestasin, kui minu nimi öeldi ka. Mul läks ju sassi!!! Hiljem me õpetajaga arutasime minu esinemist ja õpetaja arvas, et ma sain edasi, kuna ma mängisin tundega ja õige kiiruse ning dünaamikaga. Mul pidavat väga võimas forte olema!!!
Tagasi jõudsime me kell 19.00 ja sealt läksin ma otse orkestrisse. Päris koju jõudsin alles kell 20.45 ja hakkasin kohe õppima.
Eelmisel aastal ei läinud mul üldse nii hästi. Mängisin lihtsalt loo läbi ja mingit tunnet seal sees küll polnud.
Aga jah, siiamaani ei usu, et ma edasi sain!!! JEEEEE!!!

ELERIN

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar